Conniption
0113 40 50 00

Sinke Komejan verbetert bereikbaarheid

Uitdagingen

Voordat Sinke Komejan in aanraking kwam met Conniption, hadden ze minder goede ervaringen met hun vorige telecomaanbieder. Deze aanbieder was gevestigd in de Randstad, wat voor Sinke Komejan te ver weg was. “Gedurende de tijd ontdekten we dat ze ons bedrijf eigenlijk niet kenden, ook niet op het gebied van telecommunicatie,” vertelt Philip.

Oplossing voor Sinke Komejan

Toen de directeur van Sinke Komejan op een beurs in contact kwam met Conniption, werden de eerste gesprekken gestart. Ze overwogen al een tijdje om een andere aanbieder te benaderen. Wat hen uiteindelijk aantrok, was dat Conniption lokaal aanwezig is en dus snel kan handelen bij eventuele problemen of calamiteiten. “Conniption weet wie je bent, er zijn korte lijnen en ze kunnen snel actie ondernemen. Ook de klantgerichtheid en servicegerichtheid spraken ons erg aan,” aldus Philip. Het meedenken met hun bedrijf werd ook als zeer prettig ervaren.

Implementatie bij Sinke Komejan

Het implementatieproces van Conniption verliep erg soepel. Er was goede en duidelijke communicatie tussen beide partijen en ze wisten precies wat er van elkaar verwacht werd. “De samenwerking met het team van Conniption tijdens de implementatiefase was uiterst prettig,” vertelt Philip. Er waren geen grote obstakels tijdens het proces, omdat Conniption toegang had tot de telefooncentrale en alle instellingen 1-op-1 konden worden overgenomen.

Tevredenheid en ondersteuning

Sinke Komejan is zeer tevreden over de oplossing die Conniption heeft geboden. KPN EEN was al een goede oplossing voor hen, vooral vanwege de integratie met hun CRM-pakket Realworks. Maar nu hebben ze ook lokale ondersteuning, wat als zeer prettig wordt ervaren. “De kwaliteit van de klantenservice en ondersteuning is zeer goed,” zegt Philip.

Op dit moment hebben ze nog geen verbeterpunten, omdat ze nog maar een paar weken klant zijn. Maar als de kwaliteit van de dienstverlening zo blijft, blijven ze zeker bij Conniption en KPN EEN.

Aanbeveling

Philip zou Conniption zeker aanbevelen aan andere bedrijven. “Conniption is een lokale ondernemer met verstand van zaken, heeft goed technisch personeel, schakelt snel, en is klant- en servicegericht,” vertelt hij enthousiast. Zijn tip voor andere bedrijven die overwegen om voor Conniption te kiezen? “Doen!”

Afsluiting

Op de vraag of er nog andere opmerkingen of gedachten zijn over hun ervaring met Conniption, antwoordt Philip lachend: “Nee, op dit moment niet. Vraag het over een jaar nog maar eens.”

Bekijk meer klantcases

SAMAN Groep
  • Integraties
  • Telefonie
  • Productiviteit
Saman Groep

Saman Groep versterkt klantrelaties en verbetert bereikbaarheid dankzij Conniption

  • Integraties
  • Telefonie
  • Productiviteit
ITN Groep
  • Integraties
  • Telefonie
  • Productiviteit
ITN Groep

Succesvolle telefonie-integratie bij ITN Groep

  • Integraties
  • Telefonie
  • Productiviteit
Sinke Komejan
  • Integraties
  • Telefonie
Sinke Komejan

Sinke Komejan verbetert communicatie en bereikbaarheid

  • Integraties
  • Telefonie
Schutse Zorg Tholen
  • Telefonie
Schutse Zorg Tholen

Conniption verbetert bereikbaarheid in de zorg met KPN EEN

  • Telefonie
Draftec Kantoor
  • Telefonie
  • Productiviteit
Draftec

Een betere werkwijze voor Draftec: klantbeheer zonder gedoe

  • Telefonie
  • Productiviteit
Duvefit
  • Productiviteit
  • Telefonie
Duvefit

Altijd binnen bereik: onze oplossing voor DuveFit

  • Productiviteit
  • Telefonie
Klantcase Klok'uus
  • Telefonie
Klok’uus

Tevreden klanten en betere communicatie: Klok'uus zet de volgende stap

  • Telefonie
Team LEF marketing & events
  • Telefonie
LEF marketing & events

LEF marketing & events is zonder zorgen verbonden met KPN EEN

  • Telefonie
Smart Installatietechniek
  • Telefonie
Smart Installatietechniek

Efficiëntere communicatie en betere bereikbaarheid bij Smart Installatietechniek

  • Telefonie
NVM Service Office
  • Productiviteit
  • Telefonie
  • Integraties
NVM Service Office

Slimmere communicatie en integratie voor NVM Service Office

  • Productiviteit
  • Telefonie
  • Integraties
Addmark
  • Integraties
  • Telefonie
AddMark

Addmark communiceert vlotter met klanten dankzij telefonie en CRM-integratie

  • Integraties
  • Telefonie
ABO Group
  • Telefonie
ABO-Milieuconsult

ABO-Milieuconsult zet in op betere bereikbaarheid en werkprocessen

  • Telefonie