Telefonie in de cloud

Telefooncentrale in de cloud

Kiezen voor een telefooncentrale in de Cloud is kiezen voor vrijheid en flexibiliteit. Een telefooncentrale in de Cloud is altijd up-to-date en kan niet meer verouderen. Een lage investering doordat u geen telefooncentrale meer hoeft aan te schaffen en u betaalt per werkplek per maand.

Via uw webbrowser regelt u alles. Uw bereikbaarheid, uw zakelijke voicemail, de naam in uw telefoonscherm; u bent volledig in control. Door u niet langer afhankelijk te maken van hardware bij u op locatie zorgt u er bovendien voor dat bij uitbreiding of inkrimping van uw organisatie uw telefonie heel simpel aanpast hieraan. Gaat uw bedrijf verhuizen? U pakt de toestellen op en plugt ze op de nieuwe locatie weer in en u bent weer bereikbaar! Dag ouderwetse oplossing, hallo vrijheid!


Direct een offerte aanvragen  Contact opnemen

Meer VoIP oplossingen


  • Fysieke telefooncentrale
    Voor grote organisaties, of bedrijven die behoefte hebben aan maatwerk raden wij een fysieke telefooncentrale aan. Dit kan soms voordelen bieden t.o.v. een cloud telefooncentrale.
    Lees meer
  • Besparen op ISDN
    Wilt of kunt u de overstap naar VoIP nog niet maken, maar wilt u al wel besparen? Speciaal voor bedrijven die klant zijn (of willen worden) bij KPN, bieden we een kortingsregeling
    Lees meer
  • Wat is VoIP
    VoIP telefonie is een uitkomst voor bedrijven. Je belt via het internet en dit brengt grote voordelen met zich mee!
    Lees meer